PILIHAN UTAMA

OTHER AZ WEBSITE


WEBSITE ARTIS

RADIO ONLINE


SUMBER BERITA


MESTI KLIK

FAV FORUM


 
 
GALERI FOTO ANUAR ZAIN
Ruangan himpunan koleksi gambar² Anuar Zain yang di perolehi dari pelbagai sumber ... Galeri Foto Anuar Zain
SEMBANG SEMBANG
Sembangkan sesuatu di sini. Di ingatkan setiap topik yang dihantar hendaklah mesej yang membina bukan untuk perkara² negatif ... Forum

WELCOME / SELAMAT DATANG >

Selasa, 19 Mei 2009

Peritnya Anuar Mencari Lagu

AGAK lama juga Papa tidak mendengar sebarang perkhabaran terbaru tentang penyanyi kegemaran Papa, siapa lagi kalau bukan Anuar Zain atau yang Papa panggil Abang Nuar.

Kalau dia sepi sekalipun dari paparan di media, namun, itu bukan bermakna Anuar duduk diam goyang kaki. Walaupun ekonomi kini agak suram, Papa dapat tahu, Anuar antara artis yang masih lagi mendapat tempat untuk persembahan makan malam.

Terbaru, malam Jumaat lalu, Anuar telah mengadakan satu persembahan khas secara tertutup khusus untuk 350 orang peminatnya bertempat di Hotel Concorde, Kuala Lumpur yang bertemakan Anuar...Piano...& You.

Rentetan daripada kejayaan persembahan itu, Papa terdengar juga Anuar akan ke Singapura untuk membuat persembahan yang serupa di salah sebuah hotel terkemuka di kota metropolitan itu.

Wah, hebat sungguh abang Nuar kita kan. Khabarnya juga, pihak media dari Malaysia juga akan dibawa bersama untuk menikmati persembahan pada malam itu.

Dalam perkembangan lain, Papa ada terdengar juga yang kini Anuar sedang mencari material untuk album keempatnya tetapi malangnya, sehingga kini, tidak banyak lagu yang diterima oleh Anuar.

Seperti biasa, Anuar yang Papa kenali, dia memang cukup mementingkan kesempurnaan dan itu semua kerana untuk memberikan hasil yang terbaik. Jika tidak, masakan album ketiganya, Anuar Zain berjaya terjual sebanyak 31,000 unit meskipun pernah dikecam hebat.

Anuar sebenarnya membuka pintu kepada semua komposer tempatan baik yang lama mahupun baru untuk memberikan lagu kepadanya dan yang penting, Anuar mahu sesuatu yang baru dan segar. Jadi, jangan kata Anuar agungkan komposer luar tau!

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama

 
 
 
CHAT BOX


MUSIC ZONE


FAV BLOG
-
 
 
ANUAR ZAIN BLOG © 2008 • Design by Shahrul Aiman