PILIHAN UTAMA

OTHER AZ WEBSITE


WEBSITE ARTIS

RADIO ONLINE


SUMBER BERITA


MESTI KLIK

FAV FORUM


 
 
GALERI FOTO ANUAR ZAIN
Ruangan himpunan koleksi gambar² Anuar Zain yang di perolehi dari pelbagai sumber ... Galeri Foto Anuar Zain
SEMBANG SEMBANG
Sembangkan sesuatu di sini. Di ingatkan setiap topik yang dihantar hendaklah mesej yang membina bukan untuk perkara² negatif ... Forum

WELCOME / SELAMAT DATANG >

Jumaat, 23 Mei 2008

Cerewet Anuar Zain Bertempat.


Jika penyanyi yang bersuara lantang ini mengambil masa selama lima tahun untuk menghasilkan sebuah album, Anuar Zain juga mengambil masa yang lama dan teragak-agak untuk membuat pilihan calon isteri.
"Saya tidak mahu buat kerja separuh jalan sahaja atau bak kata orang half past six di mana saya tidak bersungguh-sungguh untuk mengerjakan sesuatu kerja."Oleh itu, saya aplikasikan falsafah yang sama di mana saya tidak mahu terburu-buru untuk mencari seorang isteri.
"Biarlah saya mengambil masa untuk memilih calon yang sesuai," Anuar yang turut dikenali sebagai antara artis yang jarang sekali berbicara mengenai isu peribadinya turut mengaggak bahawa soalan berkenaan perkahwinan akan diajukan kepadanya.
"Saya mengakui bahawa saya memang cerewet tetapi saya haya mahukan yang terbaik untuk diri saya," tegasnya lagi.Malah, ibubapa Anuar sendiri turut mencari jodoh untuk Anuar agar dia dapat mendirikan rumahtangga secepat yang mungkin.
"Ibu saya sendiri sudahpun mencari calon isteri untuk saya tetapi saya menolak. Biarlah saya cari sendiri," kata adik kepada Ziana Zain ini lagi mengenai prihal peribadinya.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama

 
 
 
CHAT BOX


MUSIC ZONE


FAV BLOG
-
 
 
ANUAR ZAIN BLOG © 2008 • Design by Shahrul Aiman