PILIHAN UTAMA

OTHER AZ WEBSITE


WEBSITE ARTIS

RADIO ONLINE


SUMBER BERITA


MESTI KLIK

FAV FORUM


 
 
GALERI FOTO ANUAR ZAIN
Ruangan himpunan koleksi gambar² Anuar Zain yang di perolehi dari pelbagai sumber ... Galeri Foto Anuar Zain
SEMBANG SEMBANG
Sembangkan sesuatu di sini. Di ingatkan setiap topik yang dihantar hendaklah mesej yang membina bukan untuk perkara² negatif ... Forum

WELCOME / SELAMAT DATANG >

Khamis, 24 April 2008

Sinonimnya Anuar Zain dan anuarzain.com.my - DiariKu

Anuar Zain satu nama besar dalam dunia hiburan tanahair. Bukan sebarang artis lelaki yang mampu mengecapi kejayaan dan populariti seperti Anuar. Bukan datang dari realiti TV yang penerbitannya bagai satu perlumbaan. Hasilnya bukan semua berhasil dan mencapai matlamat program.Tidak seperti Anuar yang memulakan kerjaya dengan pengalaman yang begitu besar.

Anugerah yang diberikan Tuhan kepadanya tidak menjadi sia-sia kerana hari ini, dengan bakat dan suaranya,Anuar begitu dikenali. Bukan mudah mengecapi apa yang diterimanya hari ini. Pelbagai onak berduri terpaksa ditempuhi dengan tabah dan sabar.

Senyumannya menjadi barakah kepada kejayaannya hari ini.

Kerana begitu menghargai bakat Anuar inilah, maka tarhasilnya laman2 web Anuar yang rata2 diterbitkan oleh peminat2 Anuar sendiri. Namun Az.Com menjadi singgahan santai yang begitu mengasyikkan dan cukup bermakna.Penuh dengan informasi, AZ.COM sentiasa menjadi pilihanku dari sejak tahun 2005 hingga kini.Dari sini juga aku mengenali Anuar Zain dan beberapa kali berpeluang bersama artis kesayanganku.

Berkenalan baik dengan empunya website, aku dipertanggungjawabkan untuk mengelola satu dari ruangan yang disediakan. Aku sering bertukar pendapat demi untuk memastikan AZ.COM dikelolakan dengan baik.

Bagitulah perjuangan peminat seperti kami untuk menunjukkan rasa sokongan pada artis hebat seperti Anuar Zain.Kami ingin memastikan Anuar Zain terus hidup di dalam industri ini. Kami mula mencari peluang untuk bertemu Anuar Zain. Biar apa pun yang berlaku, misi ini harus dicapai. Akhirnya setelah kertas kerja dibentangkan, AZMUSNET bersedia memenuhi undangan kami. Dengan kerjasama beberapa rakan yang terdiri dari pelopor2 laman web Anuar Zain,majlis ringkas di bulan puasa pada tahun 2005 terlaksana dengan jayanya.Terima kasih kepada mereka yang memberi sumbangan tenaga untuk meneruskan aktiviti seperti yang dirancang. Meski aku sendiri tidak dapat meneruskan penyertaan mengelola majlis itu, aku masih gembira kerana dapat mengikutinya hanya pada saat2 akhirnya. Aku puas kerana melaluinya aku dapat bertemu semula degan Shah, pelopor pada AZ.COM ketika itu.

Aku dan Shah kemudian banyak merangka program2 untuk Anuar Zain, tetapi bukan mudah mendapat kelulusan.Kami tak berputus asa. Program bukan penting, yang penting adalah sokongan kami yang tak berbelah bagi pada Anuar.

Melalui AZ.COM aku banyak mengenali nama2 seperti Kiera, Kak E, Kak Faiz yang selama ini menjadi tunggak kepada kejayaan Anuar. Anuar menjadi kuat dengan tenaga Wanita2 gagah ini. Tahniah kepada mereka kerana berjaya membuat perhitungan kepada kejayaan Anuar. Berjaya menguruskan aktiviti Anuar sehingga berjaya seperti hari ini.

Aku tidak akan lupa pada mereka (AZNSB) yang banyak memberi informasi kepada AZ.COM selama ini. Aku yakin Shah juga sependapat dengan aku.Tanpa bantuan dari mereka, masakan AZ.COM mampu menghidangkan info2 segar kepada para penggemar AZ.COM dan Anuar Zain?

Sinonimnya Anuar Zain dan AZ.COM, para peminat Anuar Zain juga kebanyakannya menjadi peminat AZ.COM.Aku yakin AZ.COM mempunyai pengikutnya yang tersendiri. Sama seperti Anuar Zain yang mempunyai pengikutnya tersendiri.

Di AZ.COM peminat2 yang jauh terasa begitu dekat dengan Anuar Zain. Amat membanggakan, AZ.COM tidak pernah luput dari ingatan Anuar Zain sendiri. Bangga menjadi salah seorang peminat Anuar dan penggemar AZ.COM.

Bagaimana rapatnya hubungan Anuar ketika bersama peminat, begitu jugalah halnya dengan AZ.COM. Peminat2 Anuar sentiasa bersantai di AZ.COM menambah kenalan dan menceritakan pengalaman bersama bintang kesayangan ramai ini. Dan kerana itu jugalah CINTAKU pada SUAMIKU bermula di AZ.COM. Kerana minat yang sama.

Beginilah penangan Aura Anuar Zain. Bukan mudah menjadi Anuar Zain kerana kemana sahaja dia pergi, ada saja orang yang mengenali.Namun, bukan masalah kepada Anuar kerana baginya, itu adalah satu tanda penghargaan dari peminat yang menyokong kerjaya seninya selama ini.
Keihkhlasan Anuar begitu jelas dengan gambaran senyuman yang bukan dibuat2. Itulah Anuar Zain realitinya.

Aku secara peribadinya amat menyintai bakat Anuar hingga kini.....

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama

 
 
 
CHAT BOX


MUSIC ZONE


FAV BLOG
-
 
 
ANUAR ZAIN BLOG © 2008 • Design by Shahrul Aiman