PILIHAN UTAMA

OTHER AZ WEBSITE


WEBSITE ARTIS

RADIO ONLINE


SUMBER BERITA


MESTI KLIK

FAV FORUM


 
 
GALERI FOTO ANUAR ZAIN
Ruangan himpunan koleksi gambar² Anuar Zain yang di perolehi dari pelbagai sumber ... Galeri Foto Anuar Zain
SEMBANG SEMBANG
Sembangkan sesuatu di sini. Di ingatkan setiap topik yang dihantar hendaklah mesej yang membina bukan untuk perkara² negatif ... Forum

WELCOME / SELAMAT DATANG >

Selasa, 22 April 2008

Apabila Anuar Zain Bengang...


Kita belum pernah tengok Anuar Zain bengang kan? Myra ambil petikan / keratan yang ada dalam simpanan myra untuk dikongsikan bersama anda semua.


Bacalah jika anda semua ingin tahu bagaimana karektor Anuar Zain jika dia tengah BENGAN!!

Menakutkan?? Kelakar?.... Kita ikuti apa kata Anuar Zain.
KALAU SAYA DAH BENGANG
- Reaksi wajah saya.. Muka saya akan masam. Jangan terkejut kalau dagu saya boleh memanjang sampai ke dada.
:- Macamana agaknya rupa Anuar kalau dah dagu sampai ke dada?
KALAU SAYA DAH BENGANG
- Kalau ada kejadian yang membuatkan saya bengang kebetulan berlaku di situ, saya akan segera meninggalkan tempat tersebut ".
:- Macam serupa kita jer...
KALAU SAYA DAH BENGANG
- kalau dah bengang, kena pula masa tu saya kat dalam kereta. Nak tahu apa yang saya buat, saya akan membebel dalam kereta sorang-sorang. Kira orait kot.
:- Aikk!.. Ini dah lain macam...! Nanti jadi macam jangan pandang belakang plak...
KALAU SAYA DAH BENGANG
- Kadang-kadang membebel sorang2 pun tak lepas jugak rasa bengang tu. Apa yang saya akan buat, saya carik member yang boleh layan bebelan saya. Itu pun, cari member-member yang rapat dan faham dengan situasi saya, Kenapa saya Bengang....
:- Nasiblah kawan.. Bernanah telinga kalau Anuar membebel...
KALAU SAYA DAH BENGANG.
- Dalam keadaan tertentu,kalau perkara itu betul-betul membuatkan saya bengang, kena pula perkara itu tak betul langsung faktanya, Saya berani sound orang yang buat saya bengang kalau saya di pihak yang benar..
:- Mmmm... Berani kerana benar kan.. Bagus Anuar...
Kalau Anda BENGANG bagaimana pula??




1 Ulasan:

Blogger AiNzek berkata...
 

hahaha..lawak la pulak ble AZ bengang.

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

Pautan pada catatan ini:

Buat Pautan

<< Laman utama

 
 
 
CHAT BOX


MUSIC ZONE


FAV BLOG
-
 
 
ANUAR ZAIN BLOG © 2008 • Design by Shahrul Aiman