PILIHAN UTAMA

OTHER AZ WEBSITE


WEBSITE ARTIS

RADIO ONLINE


SUMBER BERITA


MESTI KLIK

FAV FORUM


 
 
GALERI FOTO ANUAR ZAIN
Ruangan himpunan koleksi gambar² Anuar Zain yang di perolehi dari pelbagai sumber ... Galeri Foto Anuar Zain
SEMBANG SEMBANG
Sembangkan sesuatu di sini. Di ingatkan setiap topik yang dihantar hendaklah mesej yang membina bukan untuk perkara² negatif ... Forum

WELCOME / SELAMAT DATANG >

Selasa, 22 April 2008

Kata-kata Penghargaan Anuar kepada Peminat.


Myra ada menyimpan kata2 penghargaan Anuar Zain kepada peminat2nya pada setiap kali di majlis anugerah atau pertemuan dnega peminat.


Antara koleksi yang ada adalah seperti yang ada di bawah ini. Hayatilah sepenuhnya:


Ia juga boleh dijadikan koleksi peribadi buat mereka yang banyak mendorong dan memberi kekuatan kepada saya untuk meneruskan perjuangan dalam arena seni suara," ujar Anuar Zain dalam ucapannya semperna pelancaran album kompilasi di Planet Hollywood, di sini.


"Ini semua takkan berlaku tanpa sokongan peminat, keluarga, rakan-rakan, media cetak dan media elektronik termasuk syarikat rakaman.


"Saya gembira dapat melahirkan album ini kerana sebahagian lagu-lagu yang dipilih merupakan personal favourite dan semestinya memenuhi selera para peminat. Ia turut memuatkan dua buah video muzik iaitu Keabadian Cinta dan Kembalilah Kasih sebagai pakej bonus untuk tatapan peminat tersayang.


“The nominations are by the fans, so it is really nice to know that they selected me to be one of the five finalists.”


“Saya bersyukur dengan kemenangan ini, tak sangka peminat pilih saya kerana persaingan begitu sengit, masing-masing mempunyai vokal mantap. Saya amat gembira kerana kemenangan yang diperoleh membuktikan peminat menerima kehadiran dan menghargai bakat seni saya,”


``Atas sambutan para peminatlah saya terus menghasilkan album baru. Tanpa sokongan mereka, saya mungkin akan bersara daripada menyanyi,''


“Saya berasa bertuah dapat menjayakan rancangan hiburan itu kerana ia dapat merapatkan hubungan saya bersama rakan artis dan peminat.Bagi saya, peminat harus menerima saya seadanya. Mereka tidak boleh mengharapkan sesuatu kerana ia mungkin boleh mengecewakan mereka apabila harapan itu tidak kesampaian. Seseorang artis pun, belum tentu mampu memenuhi semua yang diharapkan peminat.


...... pertimbangan di tangan anda peminat2 ANUAR ZAIN...........


0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama

 
 
 
CHAT BOX


MUSIC ZONE


FAV BLOG
-
 
 
ANUAR ZAIN BLOG © 2008 • Design by Shahrul Aiman