PILIHAN UTAMA

OTHER AZ WEBSITE


WEBSITE ARTIS

RADIO ONLINE


SUMBER BERITA


MESTI KLIK

FAV FORUM


 
 
GALERI FOTO ANUAR ZAIN
Ruangan himpunan koleksi gambar² Anuar Zain yang di perolehi dari pelbagai sumber ... Galeri Foto Anuar Zain
SEMBANG SEMBANG
Sembangkan sesuatu di sini. Di ingatkan setiap topik yang dihantar hendaklah mesej yang membina bukan untuk perkara² negatif ... Forum

WELCOME / SELAMAT DATANG >

Ahad, 26 Oktober 2008

Tahniah Anuar Zain



AGAK lama juga Papa tidak dengar sebarang kisah tentang penyanyi yang memang Papa kagum dengan suara dan lagu-lagunya ini. Siapa lagi kalau bukan Anuar Zain atau lebih selesa Papa menggelarkannya Abang Nuar.
Selain sibuk dengan pengumpulan material baru untuk album terbarunya, Papa dengar juga Abang Nuar juga sibuk memenuhi undangan untuk rakaman program untuk tayangan Hari Raya nanti.


Itulah penangan Abang Nuar. Meskipun, ramai yang memperkatakan yang kurang manis tentang dirinya, tetapi Abang Nuar tetap berdiri teguh dan dipuja oleh peminatnya.
Seperkara yang buat Papa terkejut dan dalam masa yang sama bangga dengan Abang Nuar adalah apabila salah sebuah lagu yang terkandung dalam album ketiganyaiaitu Teman Terulung sekarang ini menjadi juara carta Muzik-Muzik.
Manalah Papa tidak terkejut sebab lagu itu belum lagi dimainkan di corong-corong radio tetapi sudah menjadi juara. Sebelum ini, asyik-asyik lagu Lelaki Ini dan Ketulusan Hati saja yang dimainkan.


Kejayaan Abang Nuar itu sudah jelas membuktikan bahawa peminatnya tetap setia di sisinya memberikan sokongan dengan mengundi lagu tersebut untuk terus berada di takhta teratas carta muzik popular itu.
Papa tidak nafikan lagu Teman Terulung ciptaan sepenuhnya oleh Azalea itu memang sedap dan indah. Malah, kali pertama Papa dengar pun, sebak hati Papa sehingga tidak sedar mengalir air mata Papa.


Papa pun harap lagu itu dapat masuk separuh akhir dan seterusnya ke peringkat akhir Anugerah Juara Lagu (AJL). Ramai juga yang rindu untuk melihat Anuar beraksi di AJL.

Sumber: © Utusan Online - 13 Ogos 2008

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama

 
 
 
CHAT BOX


MUSIC ZONE


FAV BLOG
-
 
 
ANUAR ZAIN BLOG © 2008 • Design by Shahrul Aiman